Wanneer u een klacht heeft kunt u de volgende procedure volgen:
Uw klacht meldt u aan info@bivt.nl
U omschrijft hierin uw klacht.
De klacht wordt door de verantwoordelijk medewerker Dhr. R.J. Veraar in behandeling genomen.
Binnen 14 kalenderdagen ontvangt u een bericht over de stand van zaken.
Waar nodig zal binnen 20 kalenderdagen de klacht geanalyseerd zijn en afgehandeld. Als er langere tijd nodig is om onderzoek te doen wordt u hiervan binnen de gestelde termijn kennis gebracht, waarbij het uitstel wordt toegelicht en wordt er een indicatie gegeven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven
Het BivT zal, indien gegrond, uw klacht als leerpunt binnen de organisatie doorvoeren.
Waar nodig kunt u als klacht inbrenger uitgenodigd worden voor een gesprek en daar waar nodig zullen wij in redelijkheid een oplossing aandragen.
Mocht u niet tevreden zijn over de oplossing dan kan de klacht voorgedragen worden aan de onafhankelijke derden te weten Dhr. J. Verschuren. Uitspraak van deze onafhankelijke derden is bindend voor BivT. Eventuele consequenties worden binnen 14 kalenderdagen uitgevoerd.
Klachten worden strikt vertrouwelijk behandeld en maximaal vijf jaar geregistreerd en digitaal gearchiveerd worden binnen het BivT.
BivT assistent
BivT assistent
Please fill in the form below before starting the chat
Is het antwoord niet waar je mee geholpen bent? Stuur dan een mail naar secretariaat@bivt.nl
Beheer Toestemming
We gebruiken cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. Door in te stemmen kunnen we gegevens zoals browsegedrag verwerken. Geen toestemming of intrekken kan invloed hebben op functies.
Functioneel
Always active
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk is aangevraagd door de abonnee of gebruiker, of met als enige doel de overdracht van communicatie over een elektronisch communicatienetwerk uit te voeren.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor statistische doeleinden.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen te creƫren om advertenties te versturen, of om de gebruiker op een website of over meerdere websites te volgen voor vergelijkbare marketingdoeleinden.