Wie is BivT?
BivT faciliteert praktiseerde professionals die hun ervaring en passie willen delen met professionals in de complementaire en reguliere zorgverlening. BivT zorgt voor alle backoffice handelingen, regelt aanvragen accreditaties, stimuleert samenwerking. BivT is geen beroepsvereniging en kan ook geen informatie verstrekken over lidmaatschap, btw vrijstelling, punten die men verstrekt etc.
Mag ik deelnemen aan een training bij BivT?
Op de website kun je bij elke training onder het kopje ‘Details’ lezen of deelname mogelijk is.
Kan ik mij nog inschrijven voor een training?
Inschrijven kan zolang de training niet volgeboekt is.
Wanneer krijg ik mijn inloggegevens voor mijn e-learning omgeving?
Twee weken voor aanvang van de training sturen wij de uitnodiging met een link per mail en is je training gestart (let op je spam box). Zie de algemene voorwaarden. zie hier
Wordt een training ook op een andere locatie gegeven?
BivT geeft alle trainingen zoveel mogelijk door het hele land. Houd de nieuwsbrief en de website in de gaten. (Schrijf in voor de nieuwsbrief)
Krijg ik punten bij mijn beroepsvereniging voor een training?
BivT heeft diverse accreditaties en erkenningen. Zie voor uitgebreide informatie accreditaties
Hoeveel punten krijg ik bij mijn beroepsvereniging voor een training?
BivT verstrekt SBU (Studie Belasting Uren), je beroepsvereniging geeft deze punten zelf ook aan. Dit kunnen ook PE of ECT punten zijn! Zie voor uitgebreide informatie accreditaties
Wanneer ontvang ik mijn bewijs van deelname of certificaat?
Na je training rond je deze af in de e-learning (je eigen account). Doe de ‘testen’ (Quiz) en na de ‘Evaluatie-Review’ zal de trainer je toegang geven tot ‘Naslagwerk’. Dit kan een paar dagen duren voordat je toegang krijgt! LET OP! Je hebt 1 jaar toegang tot je training vanaf start datum!
Mijn naam staat foutief op het certificaat!
Je hebt zelf je naam bij registratie (inschrijving) ingevoerd en BivT is niet verantwoordelijk voor deze fout. Je kunt zelf je certificaatnaam veranderen in je eigen account. De eerdere foutieve vermelding kan meestal niet gewijzigd worden!
Ik ben mijn certificaat kwijt en/of wil een nieuw certificaat aanvragen!
1. Je kunt een nieuw certificaat per post aanvragen waarvoor € 26,50 kosten worden berekend inclusief verzendkosten. (prijzen kunnen wijzigen) 2. Je kunt een nieuw certificaat digitaal (PDF) ontvangen waarvoor € 10,00 administratieve verwerkingskosten in rekening wordt gebracht. LET OP: Je materialen en certificaten zijn tot 1 jaar toegankelijk na startdatum van de training.